Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. február 21., péntek

Katasztrófa-autó

Lakik a házunkban egy kedves, öreg bácsi, akinek sajnos autója is van, sőt ragaszkodik hozzá, hogy vezessen.
KATT!
A ház előtti közös parkolóban szokott parkolni, de elég nagy gondot okoz neki már a beállás is, pedig mindig orral előre próbálkozik.
Ebből adódik, hogy ha el akar indulni valahová, akkor tolatnia kell, ami egyáltalán nem megy neki...
A házban lakók már ismerik ezt a problémát, ha tehetik nem parkolnak mellé, félve attól, hogy kifelé (vagy befelé) összetöri a kocsijukat.
Persze, ha máshol nincs hely, akkor kénytelen az ember...
Az autója gyakorlatilag tele van horzsolással és töréssel, de a jelek szerint nem is foglalkozik vele, nem javíttatja meg.
Megfigyeltem, hogy a mellette parkoló autók sofőrjei mindig alaposan megvizsgálják a saját kocsijukat indulás előtt, ezt én is mindig megteszem, ha mellette állok.
A férjem viszont inkább vár egy szabad helyre, de semmiképpen nem áll mellé.
Tegnap sikerült valahol egy újabb törést összeszednie, amit le is fényképeztem.
A tükör is ragasztva van, bár a képen nem nagyon látszik, de az egy régebbi sérülés.
Hát így néz ki:





A jobb alsó sarokban az én autóm hátsó lámpája van, de szerencsére nem lett baja.


3 megjegyzés:

  1. Így van ez, ha "végtelenített" a jogosítvány.
    Én ha döntéshozó lennék 65 év után gyakorta vizsgálnám felül, hogy képes-e még a balesetmentes vezetésre az illető.
    Nekem otthon soha nem volt parkolási károm, itt már 4 * jöttek nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maximálisan igazad van. A férjem nagyapja (francia) is sokáig vezetett, de nem tudott már figyelni semmire. Végül a család tiltotta el a vezetéstől. De apukám motorját is eladtuk, mert hihetetlen dolgokat művelt motorozás közben :-)

      Törlés
    2. Én is így vagyok az apuval. A múltkor mentem vele, halálfélelmem volt. :)
      Szerencsére, már inkább megy tömegközlekedéssel.

      Törlés