Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 22., szombat

GM pizza

Ezt még nem készítettem, de tervben van.
Találtam egy receptet, amit később nem szeretnék keresgetni, ezért teszem fel ide.
Ha érdekel, akkor kattints!
A fiaim már nagyon várják a nyarat, mert az új házban az első étel pizza lesz!
Sajnos itt Genfben nem láttam olyan Pizzériát, ahol GM változatot lehet kapni:-(
  • 200 ml langyos vízben elkeverek 10 g élesztőt
  • hozzáöntöm a 250 g Schar mix b kenyérporhoz
  • megszórom egy pici bazsalikommal, oreganóval, 1 kk. sóval
  • hozzáöntök 25 ml olajat
Homogénné dolgozom géppel , majd olajos kézzel gombóccá formázom.
Ezt ráteszem egy nagy méretű sütőpapírra és kinyújtom kör alakúra.
Átrakom a gáztepsire ( papírostól ) és ecsettel megkenem pizzakrémmel, megszórom kukoricával, sonkával, reszelt sajttal.
30 percet kelesztem, hideg sütőbe tolom, felveszem a hőfokot 200 fokra és kb 20 perc alatt pirosra sütöm.
A feltét bármi lehet , bab+hagyma karika+ sonka+kukorica+reszelt sajt kombináció is finom.

Eredetileg volt egy másik blogom, ahol a főzéssel kapcsolatos dolgokat tároltam, de azt most félbehagytam.
Majd azt is folytatom, ha újra tudok kísérletezni:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése