Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 19., vasárnap

Olvasói levelek

Folyamatosan megkeresnek emberek, akik tanácsot, segítséget kérnek.
KATT!

Az ilyen kéréseknek örülök, a legjobb tudásom szerint próbálok segíteni! Szóval, írjatok nyugodtan, fogok válaszolni rövid időn belül!
A napokban is érkezett egy e-mail, amire gyorsan válaszoltam is, bár egyelőre csak annyit írtam, hogy pár napon belül írok, mert  most éppen nem érek rá.
Hétvégén itthon vannak a gyerekek, a költözéssel is van teendőnk, így szoros a programunk, de kicsit jobban ráérek, amikor a fiúk iskolában, oviban vannak.
Viszont érkezett egy másik levél is, ami nagyon meglepett.
Több címzettje is volt, ezek közül voltam én az egyik...
A megszólítás: "Kedves Genfi Magyarok!"
Ezen már meglepődtem, mert nem így hívnak...
Január 19-én érkezett, gyakorlatilag 2 egyetemista fiú kérése, akik 22-én érkeznek Genfbe, kedvező árú szállást keresnek.
Plusz tájékoztatást kérnek a programokról, nevezetességekről.
Az első gondom az, hogy  ezt nem 3 nappal az utazás előtt kellett volna elküldeni.
A második, hogy honnan tudjam én, hogy 2 egyetemista fiú mire kíváncsi Genfben, ráadásul az internet korában már nem okozhat nehézséget sem olcsó szállások, sem programok, látnivalók keresése.
Kaptam már korábban is (időben) ilyen jellegű kérést, akkor gyermekek számára érdekes programokat keresett a család, nekik tudtam is segíteni.
De most nem szándékozom még válaszolni sem erre a nagyon hivatalosra sikerült levélre...
Így köszönnek el: "Szándékukkal azonosulva Válaszukat és Megértésüket előre is Köszönjük!"
Tessék???
Szóval, fiúk!
Nem így kell ezt csinálni!


1 megjegyzés: