Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 24., csütörtök

Kérésre - GM szalámik Genfben

Egy magánlevélben kértek meg, hogy nézzek utána annak, hogy milyen gluténmentes szalámit lehet itt kapni.
Sok jó hírrel nem szolgálhatok sajnos!
KATT!

Végignéztem a Coop és a Migros polcait, és az előbbiben nem találtam kimondottan GM terméket.
A felvágottakon és egyéb termékeken nem jelzik, hogy GM vagy sem.
Marad az, hogy az összetevőket kell nézni...
A Migrosban 2 árut találtam, ami kimondottan GM, ezek AHA! sonkák.
Az áruk...hát nem olcsó, de itt Svájcban semmilyen húskészítmény sem.
33 CHF/ kg, illetve 35 CHF/kg
Szeletelve lehet kapni, amit én láttam az 4,75 CHF-ba került, és 0,144 kg volt.

A többi terméken a következő feliratokat kell figyelni:
gluténmentes - sans gluten vagy glutenfreies
glutént tartalmaz - contient du gluten vagy enthält gluten

Mivel mi nem itt vásárolunk, ezért csak ennyi információval szolgálhatok legnagyobb sajnálatomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése