Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. május 15., csütörtök

»Tamás, itt nincs labor. Ide meghalni jöttek.«

Bocsánat! Ennek az írásnak semmi köze nincs Genfhez, az életünkhöz, semmihez...
KATT!

Véletlenül találtam rá erre a cikkre, a végén meg is könnyeztem.
Bele sem tudunk gondolni, hogy az írásban szereplő családok hogyan tudják ezt túlélni...


A kép már sok mindent elárul a kellően érző embereknek, de kattintsatok ide, olvassátok el!

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép cikk. Eddig csak a Dóri házról hallottam, de legalább már kettő is van.
    Szerintem kevés.
    :(
    Ilyenkor egy nagyon csúnya dolog jut eszembe. Hol vannak azok a milliárdosok, akik a rendszerváltáskor jókor voltak, jó helyen és odakerültek a levesestányérhoz?
    Nem kéne most valamit visszaadni a közösbe, hogy tudják támogatni az ilyen és ehhez hasonló intézményeket.?
    :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a másikról sem hallottam eddig, talán ezért is hatott rám ennyire :-(
      Bizony, nem elég 2, és jó lenne, ha támogatnák őket...

      Törlés