Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. május 12., hétfő

Anyák napja

Itt kicsit késve érkezett, csak tegnap...
KATT!

Szándékosan nem írtam erről az ünnepről, mert meggyőződésem, hogy amikor a gyerekek felnőnek, már külön háztartásban élnek, akkor csak egy "látszatünneppé" válik sok családban.
De amíg kicsik, addig lelkesen készülnek!
A nagy az iskolában egy "szólekvárt" készített, ami egy bödön, benne kedves szavakkal:





Természetesen le volt zárva, ahogy az igazi lekvárok, csak kibontás után olvashattam el az ehhez hasonló szavakat:


"Köszönök mindent!" vagy "Szeretlek!" és hasonló papírok.
A pici is lelkesen készült, ők az oviban ezt készítették:




Persze pénteken hazahozták, de alaposan eldugták, amíg be volt csomagolva. Tudtam, hogy hol vannak, de nem bontottam ki!
Erre várnom kellett vasárnap estig, csak akkor kaptam meg, amikor apa is hazaért, mert azért a gyerekek tudják, hogy bár hivatalosan az anyákat ünneplik, ez azért az apák ünnepe is!
A pici képénél apa sérelmezte, hogy ő miért olyan kicsi, de az volt a válasz, hogy azért, mert anyának nagy a szoknyája...

2 megjegyzés:

  1. Aranyos.
    :)
    Szerintem is a kicsik ünnepe. Mi már évek óta nem ünnepeljük (ezt sem).
    Én sokkal jobban örülök a "nagy ló" gyerekeimtől egy ölelésnek ad-hoc, mint egy hatalmas csokor gaznak.

    VálaszTörlés