Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. március 8., szombat

Nyílt levél a Magyar Postának

Mostanában szokás ilyen leveleket megjelentetni, hát most én is írok egyet, de nem jókedvemben.
KATT!

Tisztelt Magyar Posta!
2014. március 4-én délelőtt 10.11-kor Budapesten feladtak egy levelet Svájcba.
Tértivevényes, ajánlott, elsőbbségi feladással jó sok pénzért.
A postán azt a felvilágosítást adták, hogy 3-4 nap a kézbesítési határidő, de nem érkezett meg ma sem, pedig itt szombaton is kézbesítik a leveleket.
Az Ügyfélszolgálatukat természetesen hétvégén nem lehet elérni, de egyébként sem adtak meg egy olyan telefonszámot sem, ami külföldről is elérhető.
A levél feladója érdeklődött a postán, kiderült, hogy a levél 7-én hagyta el a magyar határt...
Normális ez?
Ha simán adjuk fel, akkor mennyi ideig ülnek rajta???
Természetesen megnéztem a honlapjukon a nyomkövetést, de ott még a mai napon is csak annyi szerepel, hogy feladták...
Felháborítónak tartom, hogy igen magas összegeket kérnek el ezekért a szolgáltatásokért, de nem nyújtanak semmit a befizetett pénzért!
Azt is hozzáteszem, hogy az utóbbi 1 évben Svájcból  Magyarországra címzett elsőbbségi levelekből egy sem érkezett meg a címzetthez, pedig a címzés jó volt. A feladó neve és címe is szerepelt a borítékon, de hozzánk sem jött vissza.
Dolgoznak Önök egyáltalán, vagy csak a pénzt veszik fel?
A mostani levél feladására éppen azért volt szükség, mert az általam küldött levelek valahol keringenek Európában...
Persze, írtam e-mailt az Ügyfélszolgálatuknak, gondolom majd valamikor válaszolnak is.
Még fontolgatom a további lépéseket, de az biztos, hogy nem teljesítették, amit ígértek.
Nekünk ebből jelentős kárunk származott!
Tisztelettel Gilda



13 megjegyzés:

  1. hm a férjem szerint az elsőbbségi levelek lassabban érkeznek meg mint a rendes levelek:))) nem tudok rá mit mondani..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyakorlatilag semmilyen levél nem érkezik meg, ha a Magyar Posta érintett...

      Törlés
  2. A normál levél belföldön 1-2 munkanap. Egy elsőbbségi 4-6. Ez az én tapasztalatom. Az elsőbbségi tehát azt jelenti, hogy többe kerül:-((. A sima levél pár nap tuti megérkezik külföldön is, de az elsőbbségire volt példa, hogy két hét után. A miértjét nem tudom.
    Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gondolom, hogy éppen itt az ideje, hogy valaki panaszt tegyen. Bár biztosan sokan megtették már, de én most meg fogom keresni a Postát felügyelő szervet....

      Törlés
  3. Nekem vegyesek a tapasztalataim. Elsőbbségi ajánlottal már kaptam meg 2 nap alatt is, de két hét alatt is levelet. Nem tudom miből adódik a különbség.
    :(
    Ha itt adok fel simán levelet, az kettő nap (!) alatt van otthon.
    Hm... érdekes.
    Borítékolom a következő választ: " T. ügyfelünk, levelét megkaptuk, 30 nap alatt kivizsgáljuk a problémáját. ".
    :((((

    VálaszTörlés
  4. Nyomkövetés:
    2014.03.04 10:11 Budapest - Rákospalota 5 posta
    Küldemény információ:
    Küldemény felvéve / Item accepted

    2014.03.07 22:43
    Küldemény információ:
    Célországba elküldve / Item sent abroad

    Ügyfélszolgálat eddigi reakciója:
    Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük.

    VálaszTörlés
  5. Hát felhívtam a Magyar Posta ügyfélszolgálatát, akik szerint 8-10 nap a kézbesítési idő, az elsőbbségi feladás csak annyit jelent, hogy ezeket viszik el előbb...
    A levél még nincs itt! 11-e van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a múltkor csomagot adtam fel, semmi extra, B-post.
      7 munkanapot ígértek, ott volt.
      Szerintem, ne hagyd annyiban!!!

      Törlés
    2. Nem fogom annyiban hagyni, ha megérkezik, ha nem...
      De nem a postán fogok reklamálni, hanem a felügyeleti szervnél. A honlapjukon felsorolnak vagy 4-et, egynek írtam is már, hogy ezt náluk lehet-e megtenni, de még ők sem válaszoltak, ahogyan a posta ügyfélszolgálata sem az e-mailre.
      De én kitartó vagyok, ki fogom deríteni!

      Törlés
  6. Jajj, most jut eszembe. A múltkor volt a tv-ben, hogy anyukának a lánya egy levélben valami utalványt küldött. PErsze, mire odaért a levél eltűnt az utalvány, de a borítékon látszott, hogy felbontották. Mama reklamált, most x idő múlva a posta kivizsgálta, és megállapították, hogy nem ők a hibásak. Sőt szerintük nem is volt benne az utalvány. A vicc, hogy levél is volt, amiben hivatkozás is volt az utalványra. De nem a posta a hibás... ááááá.... :(

    VálaszTörlés
  7. 2014.03.04 10:11 Budapest - Rákospalota 5 posta
    Küldemény információ:
    Küldemény felvéve / Item accepted
    2014.03.07 22:43
    Küldemény információ:
    Célországba elküldve / Item sent abroad
    2014.03.10 15:06
    Küldemény információ:
    Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
    2014.03.10 23:25
    Küldemény információ:
    Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post
    2014.03.10 23:25
    Küldemény információ:
    Visszakézbesítés / Return delivery
    2014.03.10 23:55
    Küldemény információ:
    Célországba elküldve / Item sent abroad
    2014.03.11 11:10
    Küldemény információ:
    Célországba elküldve / Item sent abroad
    Persze a magyar Posta telefonos ügyfélszolgálatán ezt nám látják, csak annyit, hogy 8-án hagyta el a levél az országot.
    Svájcba nem jött be, ennek ma itt helyben utána néztek...

    VálaszTörlés
  8. A svájci ügyfélszolgálat szerint, az ő nyomkövetésük alapján a levél el sem hagyta azt a postahivatalt, ahol feladták....

    VálaszTörlés