Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. március 19., szerda

Magyar Posta III. felvonás

Azt hittem, hogy nem lesz, de túl naiv voltam...
KATT!

Ott tartottunk, hogy a levelet Belgiumba küldték, mert állításuk szerint ott is van ilyen irányítószám.

Nem éppen jó minőségű kép, de azt láthatjátok, hogy a svájci posta nyomkövetése alapján Magyarországról Svájcba adták fel a levelet 4-én, azóta új információt nem látnak.
Azon már túlléptem, hogy hogyan került mégis Belgiumba!
Pénteken elvileg visszaérkezett Magyarországra, és a nemzetközi levelek között várta a sorsát, én ezt az információt kaptam.
Felhívtak telefonon, ahol biztosítottak, hogy a levelet nem küldik vissza a feladóhoz (aki egyébként azóta elköltözött Budapestről),  hanem rögtön nekünk továbbítják, 3-5 munkanapom belül megkapjuk.
Meg is nyugodtam, de azért megnéztem a Magyar Posta nyomkövetését, ahol semmi információt sem találtam arról, hogy hol van a levél.
Na jó, akkor telefonáljunk újra!
A "jelenleg minden munkatársunk foglalt" szöveg gondolom ismerős mindenkinek...
Közben szól a zene, ami engem éppen nem tudott megnyugtatni!
Talán a hatodik tárcsázásra sikerült is beszélnem valakivel, de amikor kimondta, hogy azt látja, hogy visszaküldték a feladónak, akkor bizony felemeltem a hangom, bár nem szokásom.
A következő kérdése a hölgynek az volt, hogy be tudom-e szkennelni a feladóvevény másolatát.
Hát hogyan tudnám???
Én Genfben vagyok, a papír Magyarországon, valahol a Balaton partján.
De a tudomására hoztam, hogy a svájci posta nyomkövetésének másolatát azonnal el tudom küldeni, ezen szerepel, hogy a célország Svájc volt...
Jó, akkor majd utánanéz, és felhív...de ekkor észrevette, hogy bizony svájci számról hívom.
Hát ez probléma, tartsam a vonalat...
Persze mondtam, hogy nem tudom magyar számról hívni, ha nem vagyok Magyarországon!
Ma szerda van, elvileg pénteken tudták, hogy hol van a levél, de ez a pár nap elég volt arra, hogy megint fogalmuk sincs erről.
Végül azt mondta a hölgy, hogy majd hívnak, de eddig nem csörgött a telefonom...


5 megjegyzés:

  1. Erre szoktuk mondani, hogy ez már gombócból is sok.
    :(
    Nem tudja a bal kéz, mit csinál a jobb. Erre szoktam mondani, hogy a régi rendszer jobb volt. Elvégezted az iskolát, beültettek a hivatalba, onnan mentél nyugdíjba. A kisujjadban volt az egész ügymenet. Most felvesznek valakit, mire megtanulja, kirúgják vagy kormányváltás van. :( Kezdődik minden elölről.
    Sajnos, ötletem sincs, hogy mit lehetne csinálni.
    :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval a mai termés:
      Eltelefonáltam az összes egységemet, közben meghallgattam ugyanazt a zenét ezerszer...
      Valószínűleg nincs a Magyar Posta ügyfélszolgálatának olyan dolgozója, akivel eddig még nem beszéltem...
      Az egyik szerint visszaküldték a feladóhoz, a másik szerint a raktárban van, a harmadik szerint nem kell aggódni, hiszen péntek óta csak 3 munkanap telt el...
      Írtam az Ügyfélszolgálatnak, nem válaszolt, írtam az ügyfélgondozási központvezetőnek, nem válaszolt.
      Felhívtam azt a telefonszámot, ahol elvileg őt el lehet érni...bejelentkezett az ügyfélszolgálat, ahol közölték, hogy őt nem kapcsolhatják, csak a munkatársakkal lehet beszélni.
      Állítólag ma kétszer is megsürgették, hogy a levél Svájc irányában végre elhagyja Magyarországot...

      Törlés
  2. Ja, és a férjem felhívta a svájci posta ügyfélszolgálatát, akik azt mondták, hogy nagyon sajnálják, de nem tudnak addig segíteni, amíg a levél Magyarországon van. Az ő rendszerük szerint pedig ott van, ahogy a beillesztett kép is mutatja :-(

    VálaszTörlés
  3. Hát, ez elképesztő... nagyon sajnálom...
    :(

    VálaszTörlés
  4. Ma: Újra telefonáltam, állítólag visszafordították a levelet...Hiszem, ha látom! :-(
    Tegnap válaszolt az e-mailemre a központvezető, tájékoztatott, hogy jelentést kért a levél állapotáról, majd értesít. Elkérte a telefonszámomat.
    A hölgy, akivel beszéltem azt mondta, hogy még a mai napon fel fog hívni a főnökük, mert neki még vannak plusz információi. Hogy mik ezek? Majd meglátjuk...
    A Posta honlapján, a nyomkövetésnél nincs új információ.

    VálaszTörlés