Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. március 25., kedd

Francia (angol) nyelvtanulás skype-on

Tudom, az interneten sok olyan embert, iskolát meg lehet találni, akik francia nyelvtanítást vállalnak skype segítségével.
KATT!

Párról már adtam is hírt, illetve arról is írtam már, hogy vannak olyanok, akik a feltett kérdésekre sem képesek rendes hangnemben válaszolni, így ők nem is kerültek fel a blogra az ajánlatok közé, bár megjegyzem elvárható lett volna, ha tanulókat akarnak szerezni!
De most nem róluk akarok írni, hanem egy olyan emberről, aki szívesen tanít, az eddig látottak alapján úgy gondolom, hogy bátran ajánlhatom.
Angolul és franciául is tanít, de jobban szereti a franciát.


Ajánlata a következő:
Külföldön élő, 14 éves tapasztalattal rendelkező tanárnő vagyok.
Ma már csak skype-on tanítok, világszerte vannak tanulóim.
Óráim :
-beszédcentrikusak
-nyelvtani rendszerezők,
-állásinterjúra felkészítő,
-nyelvvizsgához
-szintentartáshoz
-külföldi munkához
- tippekkel a külföldi munkavállaláshoz!
Rendszeres számonkéréssel, következetesen.
Saját fájl-, jegyzet-, feladatrendszerrel rendelkezem, tanulóim számára könnyen hozzáférhető.
A megbeszélés és az első óra ingyenes!
Vegyél fel a partnerlistádra skype-n és küldj üzenetet!
skype : braultmarta

A blogján persze több információ is megtalálható, nézzetek be, ha érdekes számotokra egy ilyen lehetőség!

1 megjegyzés:

  1. Én is tanultam franciát Mártival! Nagyon szerettem öt, türelmes és kedves, jol haladtunk az anyaggal. Remélem minél hamarabb tudom folytatni vele az orákat. :-))

    VálaszTörlés