Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 23., csütörtök

Nem volt sok időm!

Régen írtam, mert soha nem volt rá időm, de most pótolom.
KATT!
Mi is történt, amióta nem jelentkeztem?
Beírattam a nagyobbik gyereket egy táborba a februári szünetre. A legtöbb táborban síelés a program, de végül sikerült egyet találnom, ahol festenek, rajzolnak, ugyanis ehhez nagyobb kedve van.
Erre ráment két délelőttöm, először elhoztam a jelentkezési lapot, aztán visszavittem kitöltve.
Kedden önkéntes munka délelőtt, kisebb problémákkal. A szakács  örült, hogy GM ételt fog főzni, így mi is ott ebédelhetünk.
A salátánál kiderült, hogy a szószhoz adott egyik alapanyagban van glutén, de ezt megoldottuk úgy, hogy a gyereknek külön készítettünk szószt.
Narancsos marha rizzsel, na ez jó lesz, gondoltuk...
Itt kiderült, hogy az ételízesítőben van glutén, így a húshoz másik szószt kellett csinálni.
Gyümölcssaláta és keksz, persze a fiam kekszet nem kapott, de végül azért tudott ő is enni.
Közben a szakács hüledezett, hogy mennyi mindenre kell figyelnem, ha főzni akarok a fiamnak, nem is gondolták volna, hogy ilyen problémák lehetnek.
Tegnap az Ikea volt soron, mert ott láttunk egy jó polcot a játékoknak.
Itt a képe: 
99,95 CHF/darab
149X149 cm, és jó nehéz, azaz nem tudják a gyerekek felborítani.
Hát én úgy terveztem, hogy rögtön veszek kettőt, de rá kellett, hogy jöjjek, hogy egyedül még egyet sem tudok betuszkolni a kocsiba. Na jó, betenni biztosan segítettek volna, de kivenni sem tudtam volna őket az új háznál, ugyanis még megemelni sem tudtam...
Így egyelőre maradtak a boltban, majd a férjemmel együtt kell ezt elintéznünk, ha lesz rá időnk.
A 100 CHF-os házhoz szállítási díjat nem szeretnénk kifizetni!
Holnap érkeznek egyébként a maradék bútorok, így már csak ezt a 2 polcot kell valahogyan hazavinni, utána pedig kicsomagolni a sok dobozt...aztán jöhet a költözés!


3 megjegyzés:

  1. A polcot csak ajánlani tudom. Ugyan, én a pincében használom, de nagyon strapabíró. Azon van az összes befőtt, lekvár, konzerv és a többi.
    A polcok kifejezetten jók a játékoknak.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Később esetleg lehet venni bele dobozokat, fiókokat, láttam őket a boltban. Egyelőre ez a nyitott felület a legcélszerűbb a gyerekeknek.

      Törlés
    2. Így van. Az én szekrényen sötétbarna, és kaptam hozzá barna műanyag dobozt. Az IKEA-s nekem drágának tűnt. Nekem abban vannak a tészták, és egyén kamrai cucc.

      Törlés