Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 8., szerda

Labdává zsugorodott...

Hogy mi? Hát ezt kattintás után tudjátok meg!
KATT!
A mai napom összefoglalója következik!
Reggel még indulás előtt bepakoltam a mosógépbe, hogy a későbbi dolgokra legyen időm.
Ezután elvittem a nagyot a táborba, a kicsit az oviba, majd hazajöttem, és átraktam a ruhákat a szárítógépbe.
10 órakor végzett is a gép, én pedig kiszedtem a ruhákat...
Kimostam egy paplant, amit majd a nagynak szántunk az új házban, de a szárítógép gyakorlatilag felolvasztotta, ebből lett a labda...
Nem volt rajta cetli, hogy mit szabad vele csinálni, eddig még nem is történt velem ilyen, így alaposan meglepődtem.
Hát, ő a kukában kötött ki!
Szerencsére a többi ruhának nem lett baja...szerencse a szerencsétlenségben!
Ezután kissé aggódva indultam Franciaországba takarítani az új házba, a határon vettem észre, hogy a telefonomat otthon felejtettem, ami megint aggódásra késztetett...
Mi van, ha a gyerekekkel valami baj van az oviban vagy a táborban, és nem tudnak elérni...?
De, ha már elindultam, mentem tovább!
Egész nap dolgoztam, majd 4 körül indultam vissza Genfbe. Nem keresett senki telefonon, így megnyugodtam, gyorsan főztem vacsorát, aztán indultam a gyerekekért.
De már mindenki itthon van biztonságban!
 

1 megjegyzés:

  1. Én is jártam már így. Biztosan gyapjú volt, ezért adta fel további létét. :)

    A telefonom gyakorta hagyom otthon. Míg otthon éltünk szinte hozzám volt nőve. Itt jóval ritkábban van rá szükségem, ezért marad néha itt-ott. Engem jellemzően akkor keresnek.

    VálaszTörlés