Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 2., csütörtök

Kötelező világítás az utakon

Életbe lépett az új szabály!
KATT!
Erről már írtam korábban, jeleztem, hogy érkezni fog...
2014. január 1.
Ettől a naptól kezdve egész Svájc területén kötelező bekapcsolni a világítást az autókon, teherautókon, buszokon, szállító járműveken és motorkerékpárokon!
Nem kötelező a mopedeknek, kerékpároknak, mezőgazdasági járműveknek és az 1970 előtt forgalomba helyezett gépjárműveknek.
 
 
Nappali világítást vagy tompított fényszórót lehet használni.
Mindenki figyeljen, mert büntetik! Én 40 CHF-ot láttam a büntetés összegére, de a FB-on olvastam 80 CHF-ról is, bár a hivatalos honlapon az előbbi összeg szerepel.
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Pedig már írtam róla! :-) Régebben megállítottak bennünket a határon, jó utat kívántak, de megkértek bennünket, hogy kapcsoljuk fel a világítást. Akkor mondták, hogy 2014-től kötelező lesz :-)

    VálaszTörlés