Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2014. január 23., csütörtök

Egy hír a genfi "20 minutes" újságból

Tegnap este a férjem mosolyogva adta oda nekem az újságot, hogy olvassam el azt a hírt, amit bekeretezett.
KATT!
Akkor először franciául:
"Son passé le rattrape
En novembre, une femme s'était fait voler dans le tram. La vidéo avait permis d'identifier le coupable. Repéré lundi, ce Roumain a été arreté."

A lényege, hogy egy nőtől novemberben loptak a villamoson, a kamera felvételei alapján elkapták a tettest, egy román férfit...

Tőlem novemberben lopták el  pénztárcámat, igaz nem a villamoson, hanem a buszon, de a férjem szerint ez elírás is lehet, így lehet, hogy én vagyok ez a nő, mivel pontosan meg tudtam mondani, hogy melyik busszal mentem.
Persze ettől még az iratok nem lesznek meg, de legalább egy tolvajjal kevesebb lesz Genfben!

3 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon nagy újság. Örülök neki, őszintén

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy az iratok is előkerülnek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hinném, hogy 2 hónap után meg tudja mondani, hogy éppen melyik kukába dobta bele, de ha még tudná, akkor is azt már azóta többször ürítették :-)
      Esetleg, ha valamelyiket használta...

      Törlés