Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. június 13., csütörtök

Trollok támadása :-)

Hát az egyik írásomra olyan visszajelzést kaptam, ami eddig nem volt jellemző a blogomra!
KATT!
Gyakorlatilag az volt a lényege, hogy baromságokat írok és általánosítok. Sajnos arról nem szólt a komment, hogy miben, így ez talán a jövő titka marad :-)
Sajnos Irént eddig nem észleltem a blogomon, most hozzászólt...
Amit erről gondolok leírtam az eredeti írásnál (kiegészítettem az írást), most inkább  a jelenségről szólnék pár szót!
Sajnos jelen vannak az interneten olyan emberek, akik abban élik ki magukat, hogy más emberek írásait kritizálják konkrét érvek nélkül.
Valószínűleg ők nem működtetnek blogot, nem próbálják az információkat átadni...csak az ellenérzésüket fejezik ki, mert ez úgy látszik örömet okoz nekik.
Ha bármilyen írásnál ilyen kommenteket olvasok, akkor ez felidegesít, mert csak a "megmondó emberek" okoskodását látom mögötte.
Hangsúlyozom! Ha tévedek, szívesen veszem a kiegészítést konkrét információkkal!
Ez történt az említett írásnál is, felhívták a figyelmemet, hogy "ezt bizony nem jól tudod!", és én azonnal javítottam is a magánoviknál, hiszen a célom a korrekt információk közlése.
De Irénnek erre már nem volt ideje, ő csak azt tudta leírni, hogy semmit nem ér az írásom.
Már csak egy dologra vagyok kíváncsi :-)
Irén jelentkezik-e még? Én szívesen társalognék vele, sőt örömmel fogadnám a kiegészítéseit is.
Már többször előkerült a kérdés!
Ha egy szöveget olvasunk, akkor mit értelmezünk belőle?
Hová helyezzük az egyébként élő szóban hallható hangsúlyt?
Az sem lényegtelen szempont, hogy jót vagy rosszat akarunk belőle kiolvasni...
Sajnos meg kell jegyeznem azt is, hogy vajon az olvasó rendelkezik-e az alapvető értő olvasás képességével :-(
Természetesen ennél a kérdésnél előjöhet az, hogy maga az író nem tudja magát esetleg érthetően kifejezni, de erről nekem inkább az a véleményem, hogy ha valaki pozitívan akarja értelmezni, akkor megérti, ha viszont valaki ellenségeskedni akar, akkor egy profi írónál sem akarná megérteni.
Én nem állítom magamról, hogy mindent jól, helyesen meg tudok fogalmazni, de azt igen, hogy a célom az információközlés, mások segítése.
Ezt kéretik tiszteletben tartani!
Örömmel fogadok minden kiegészítést az írásaimmal kapcsolatban, hiszen én sem tudhatok mindent még a genfi helyzetről sem. Nem fogok megsértődni, sőt megtiszteltek vele, ha megosztjátok velem/velünk is az esetleges más tapasztalataitokat.
De!
A továbbiakban nem fogok egyetlen olyan kommentet sem megjeleníttetni, ami csak arról szól, hogy amit írtam baromság, indoklás nélkül! A gyengébbek kedvéért az utolsó 2 szón van a hangsúly!

4 megjegyzés:

  1. Lám-lám, nem maradsz ki te sem a "jóból"...
    :)
    Ez most nem káröröm.
    Sajnos egyet kell értsek, a HÁ-n is mindig van valaki(k), akik beleköt mindenbe, vagy "szétoffolja" a cikket.
    Pl. a mai írás. Reggel óta az ember bélműködése a téma, holott nagyon érdekes volt maga az írás.
    Nekem a múltkor jutott ki egy frusztrált Hölgyből, aki 100 %-ban meg volt győződve, hogy egy kitartott nő vagyok. MOndjuk, ahhoz sem lenne köze, de úgy gondoltam, felesleges a vita, meghagyom ebben a tudatban. Lehet, az volt az egyetlen, aminek örülni tud.
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát eddig megúsztam, de most megjelent az első fecske :-)
      Tényleg, ahogy írtam...én sem tudhatok mindent jól, szívesen veszem, ha helyesbítik a hibáimat, de egy odavetett mondat, hogy ez nem ér semmit...
      Kíváncsi vagyok, hogy jelentkezik-e még Irén, vagy ezzel a hozzászólással kiélte ezen a blogon a perverzitását :-)

      Törlés
  2. Most írnám, hogy meglepett a dolog, de nem így történt. Várható volt, hogy előbb-utóbb valaki "okosabb" lesz nálad és jól megmondja a tutit, de persze nem vállalja önmagát és nem reagál vissza...az írás veszélyes és a szavakat nem mindig úgy értelmezik, ahogyan írtuk őket- ezt én már az utóbbi hónapokban rendesen megtanultam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én sem lepődtem meg rajta, azon csodálkozom, hogy eddig kerültek az ilyen "okos" emberek.
      Ennek az írásnak egy célja volt! Tessék kérem más játszóteret keresni a perverziókhoz, mert ezentúl itt ezek nem fognak megjelenni!
      :-)

      Törlés