Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 6., vasárnap

Vége a szünetnek..

Ma vége van a téli szünetnek!
Ezt a család különbözőképpen reagálja le:-)
KATT!

A nagyobbik fiam örül, hogy újra iskolába mehet.
A kicsi már nem annyira, ő nagyon jól érezte magát itthon:-)
A férjem dolgozott a szünetben is, neki tehát mindegy.
Én pedig várom a tanfolyamokat...
Jó hosszú szünet volt, hiszen december végén kezdődött, és ma ér véget.
Sokat játszottunk a gyerekekkel, és a férjem sokat tanult a nagyobbikkal. Ebből a pici is profitált, hiszen végig figyelt, és ő is mindent ismételt.
A francia nyelvben külön figyelmet kell szentelni a főnevek nemének, ezeket tanulták a fiúk:-)
Persze én is figyeltem, és rögzítettem az agyamban, amit még nem tudtam.
Nyugodt, békés napok voltak!
Én gyakorlatilag már azt sem tudtam, hogy milyen nap is van:-)
Tegnap reggel lementem úszni, még plusz fél órát is megengedtem magamnak a jakuzziban...
Mikor felértem a lakásba, akkor a férjem kérdezte, hogy délután vagy most akarok mosni.
Mire én: "Miért milyen nap van?"
Kiderült, hogy szombat, ez a mosás napja nálunk...
Gyakorlatilag több, mint 5 éve vagyok itthon a gyerekekkel. Ezért már otthon is előfordult, hogy elvesztettem az időérzékemet...nem tudtam, hogy hétközben van, vagy hétvége.
Emlékszem párszor bosszankodtam is, amikor vasárnap délelőtt hivatalokat hívtam, és nem vették fel a telefont...
Gondoltam magamban: "Hol van a portás?"
Aztán persze kiderült, hogy vasárnap nem dolgoznak:-)

Sajnos 14.-étől bezár az uszoda kb. másfél hónapra...karbantartás!
Ezt én már előre sajnálom, hiszen jó kis időtöltés és testmozgás volt...
Persze majd azért kibírom, de várom a nyitást!

4 megjegyzés:

  1. Ezek szerint az iskola kezdés ugyanakkor van nálatok is. :)
    Ebben a szünet kérdésben mindig tanácstalan vagyok, hol és mikor van épp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom, ez különbözik a kantonokban.
      Nálunk 22.-én szombaton kezdődött és ma ér véget.
      Van valahol egy naptár, amiben a kantonokban lévő szüneteket írják le, de most éppen nem találom:-)
      De ha a férjem megtalálja, mert nyilván ő tette el a papírt, akkor majd írok erről!

      Törlés
  2. Nálunk is ugyanúgy van, ahogyan nálatok. Dóri holnap megy először suliba idén...majd írj a tanfolyamokról, jó olvasni őket!

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy az év végi szünet egységes.

    VálaszTörlés