Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 28., hétfő

Néhány érdekes téma

Van pár munka, amiről sok negatív írást lehet olvasni a különböző fórumokon, az egyik ilyen az öregek gondozása, a másik az au-pairkedés.
Olyan sok extrém esetet olvastam, hogy kíváncsi lettem olyan emberek véleményére, akik ebből próbálnak megélni Genfben, esetleg Svájcban.
A sors az utamba vetett egy hölgyet, aki gyermekek gondozásával tölti a napjait, és szívesen mesélne nektek arról, hogy hogyan kezdte, mit várnak el tőle, és miért akar ebből kitörni, bár nincsenek negatív tapasztalatai...
Erre várni kell, mert most éppen elutazik, de hamarosan olvashatjátok!
Ha valaki szívesen mesélne a másik munkáról, azt én nagy örömmel megjelentetném!
Hát írjatok!
Holnap egy más témával fogom folytatni, ami Genfhez, Svájchoz nem kapcsolódik ugyan, de egy olyan emberről fog szólni, aki számomra kedves...és nem utolsó sorban tehetséges valamiben, amiben én sosem voltam.
Már csak arra várok pár napja, hogy elküldje nekem az írást, amit meg szeretnék jelentetni...
Ígérete szerint este megérkezik! Bár gépelni utál, ezért majd a kedvese fogja leírni, amit ő diktál:-)
Tipikus férfi...
Ezt én maximum csak néhány személyes észrevétellel egészítem majd ki, a többit ő maga mondja majd el.
Hogy ki ő, és mit csinál?
Hát erre reményeim szerint csak holnapig kell várni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése