Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2013. január 8., kedd

Genfi magyar orvosok listája

Ha már elmentem a közérdekű információk felé, akkor itt egy lista a Genfhunról az itt praktizáló magyar orvosokkal:
https://docs.google.com/document/pub?id=1SmGC2jROObJfne-ZVsXxV4cqeGYfXkzAlwMRnRBRJkg
Mondjuk mi nem közülük választottunk, de azért ez is hasznos!

Hát elveszett itt is, amit írtam:-)
A lényeg, hogy szívesen közzétenném egyéb itteni magyar egyesületek híreit, de sajnos azt tapasztaltam, hogy nem frissítik az oldalaikat, blogjaikat...van olyan blog, amiben az utolsó bejegyzés 2009-ből származik.
A Genfhun kivétel, ott folyamatos frissítést látok!

Mikor ideérkeztem jelentkeztem több magyar szervezetnél, fel is írták az e-mail címemet...és ebben maradtunk.
Eléggé jártas vagyok a számítástechnikában, tudnék segíteni (ingyen), ha lenne rám szükség...de nincs.

Naivan azt gondoltam, hogy talán az itteni magyar iskolában is lenne helyem önkéntesként, matek tanárként, de ebben is tévedtem.
Hogy miért nincs?
Ezek zárt közösségek, nehezen fogadnak be idegeneket. Talán azt gondolják, hogy csak kihasználni akarják őket...Nem tudom, de már nem is keresem az okokat.

Azt tapasztaltam, hogy egyéb közösségek befogadóbbak, elfogadják a segítséget...ezért náluk dolgozom ingyen, önkéntesként.

Egyébként biztosan bennem is van hiba, hiszen egyszer jeleztem, hogy szívesen részt vennék a munkájukban...azt mondták, hogy majd jelentkeznek, de nem tették...én viszont utána már nem zavartam őket:-(
Gyakorlatilag el vagyok nélkülük is, bár talán jó lett volna a kezdetekben, ha befogadnak.
De mára már mindegy...

Így maradnak azok a hírek, ahol frissítést látok:-)

1 megjegyzés:

  1. Nem benned van a hiba... :) én is próbáltam, feleslegesen. Mondjuk az aargaui egyesület vezetője elérhetetlen, így azt sem tudom létezik-e.
    A Magyarház-ról meg jobb szót sem ejteni. :(

    VálaszTörlés