Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 10., hétfő

Játékboltok

Ma karácsonyi ajándékokat vásároltam a gyerekeknek, pontosabban csak  a nagynak.
Legot kapnak mindketten, de az éppen nem volt a boltban, amit a kicsinek kiválasztottunk.
A belvárosban van egy játékbolt, ahol elég drágán lehet vásárolni.
Én inkább villamossal kiutaztam egy másik boltba, így 40 CHF helyett 35-ért meg tudtam venni a nagyobbik gyerek ajándékát.
A piciét is majd ebben az üzletláncban veszem, csak holnap egy másik boltjukban próbálkozom.
Nem! Nem vásárolunk nekik sem nagy ajándékokat!
Nem hiszem, hogy az ár a fontos. Sokkal többet ér, ha sikerül kitalálnod, hogy minek örülnének:-)
Ők pici dolgoknak is tudnak örülni szerencsére.
A nagy ajándéka egy szerelhető autó benzinkúttal:

 a picié hasonló, csak Verdák:

Azt hiszem nagy lesz a boldogság:-)
De ez a bejegyzés azért született, hogy tudjátok Genfben is igaz, hogy érdemes kicsit utazni, hogy olcsóbban megvehess valamit.
A belvárosban a gazdagok vásárolnak:-)
Na ezt most módosítom!
Ma megvettem a pici ajándékát is, ez például ugyanannyiba került a kinti boltban, mint a belvárosiban.
A nagyobbik legójánál belecsúsztam egy akcióba, ezért volt olcsóbb.

5 megjegyzés:

  1. Csatlakozom. Mi is sokat játszottunk vele. Ne nevessetek: eltettem az unokáknak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én gyerekeim is szeretik, már sok félét vettünk nekik, de mindig örülnek az újabbaknak is.
      Ha nem teszik tönkre, akkor én is el fogom tenni az unokáknak, bár nálunk még ez az idő jó messze van:-)
      Az biztos, hogy nagyon strapabíró játékok, még az én fiaimnak sem sikerült egyet sem tönkretenni, pedig náluk ez nagy szó:-)

      Törlés
  2. Nálunk is ez a favorit. Mindig veszek egy új dobozzal, mert főképp én játszom Domival és muszáj bővíteni..:) Így nálunk is lesz egy dobozzal, mint karácsonyi ajándék...

    Viszont nagy a férjem családja, így a kicsi sok ajándékra számíthat, mindenki imád neki vásárolni. A nagylány ajándékába pedig mindenki beszáll anyagilag és egy komoly fotós fényképezőgépet veszünk. Tekintve, hogy ez az egyik álma a jövőjét tekintve és ezt még mi is elképzelhetőnek tartjuk, szemben a Koreában leszek popsztár mellett.

    VálaszTörlés
  3. Ok, megnézzük, köszi a tippet..épp most akartam írni ezzel kapcsolatban a régi fotósbarátomnak, de akkor nem terhelem vele..Később akarunk neki nyitni egy műtermet Genfben,de előtte szeretnénk látni, hogy a következő években mit produkál..

    Nagyon nem vagyok képben és nem is itt kellene megkérdeznem, de mégis megteszem, mert fontos: ezekhez a gépekhez egy objektív elég elsőre? Hol nézzek utána? Fotós sulit már találtam neki a francia oldalon és Genfben is.Köszi még 1x.

    VálaszTörlés
  4. ok,ertem.:) a muterem rossz szo volt..vannak mar most otleteink.;) Koszi szepen a segitseget! Halas vagyok erte.

    VálaszTörlés