Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 3., hétfő

Escalade futás

Sajnos a gyerekek köhögtek, ezért napközben nem mentünk ki.
Este én egyedül elmentem megnézni a jelmezes "futást".
Rengeteg ötletes jelmez volt, de inkább sétáltak, mint futottak:-)
Ez persze nem volt igaz a délelőtti, délutáni futamokra, amint az 1. képen is látható.
Voltak ezen kívül zenekarok, fűtött sátor a gyerekeknek, forralt bor, stb...
A leves sajnos elfogyott mire odaértem:-(
Néhány kép az idei ünnepről:
Próbáltam én is készíteni, de megfelelő fényképezőgép hiányában nem sikerült...



2 megjegyzés:

  1. Biztosan szuper lehetett...sajnos ismét nem sikerült találkoznunk...:(
    Gyerkőcök jobban vannak már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak körülnéztem, de nagyon látványos volt.
      A gyerekek még csak kicsit köhögnek, de nem akarjuk, hogy jobban belemelegedjenek, ezért nem vittük ki őket.

      Törlés