Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 13., csütörtök

Escalade az oviban

Tegnap délután volt az ovis ünnepség.
A szülők, nevelők, igazgatónő és a gyerekek elmentek a Cologny városházához jelmezekben (voltak jelmezes szülők is), ott elénekelték az Escalade dalát, majd visszamentünk az oviba egy kis ünnepségre.
A hagyomány szerint a legfiatalabb és a legidősebb ember töri szét a Marmitot, itt most a legidősebb gyerek volt a második főszereplő.
Utána ettünk, ittunk, beszélgettünk...
Szép kis ünnepség volt!
A fiam katica bogár helyett lovag szeretett volna lenni, ezért hősiesen cipelte az egész úton  a kardot és a pajzsot:-)
Erről a jelmezről azt kell tudni, hogy nem az ovi jelmeze volt.
A pici barátjának a nagyszülei vásárolták az unokájuknak.
Viszont az én fiam nagyon szerette volna ezt viselni, a barátja átadta neki, bár ezt én csak később tudtam meg.
Nolan felöltözött oroszlánnak, és boldogan figyelte, hogy az én fiam mennyire élvezi, hogy felvehette ezeket:-)
Mikor kiderült számomra, hogy ez a helyzet, akkor elnézést kértem az anyukától, de ő biztosított arról, hogy a fia ezt akarta, ez így jó neki.
Mindenesetre az én pici fiam megküzdött azért, hogy a hidegben hurcolja ezeket a cuccokat, és nagyon élvezte.
A kezemet sem volt hajlandó megfogni, mert ő egy lovag:-)
Kicsit lassan haladtunk, mert vagy a kard, vagy a pajzs esett le, illetve a sisak is mindig elmozdult...utána meg a fiam nem látott semmit.
Így hamar a sor végére kerültünk:-) Közben a nagyobbik fiamra is kellett figyelnem, mert persze ő meg mindig elöl akart lenni.

1 megjegyzés: