Üdvözlet mindenkinek!

A mindennapjaimat firkantom ide az új városomban, Genfben...
Illetve hamarosan Franciaország és Douvaine felfedezése fog következni...


2012. december 5., szerda

Álláskeresés Svájcban

Tegnap egy nagyon jó írást fedeztem fel, amit ezúton megosztok veletek.
Először úgy gondoltam, hogy idemásolom a szöveget (természetesen a szerző feltüntetésével), de meggondoltam magam.
Én erről a témáról még nem sokat tudok, de azt gondolom, hogy a cikk írója nagyon jól összefoglalta a lényeget!
Hasznos azoknak, akik most még csak gondolkodnak azon, hogy hogyan álljanak neki...
És hasznos azoknak, akik már elkezdték küldözgetni a CV-ket, és most türelmetlenül várnak a válaszokra...
Jöjjön hát a link, ahol esetleg még kérdéseket is tehettek fel a szerzőnek, aki jól tájékozott ebben a témában:-)
http://debrecenbar.com/2012/12/04/allaskereses-svajcban/

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a cikk, engedelmeddel "le is nyúltam".
    Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, ezért tettem fel.
      Én megkérdeztem a cikk íróját, és azt válaszolta, hogy örül neki, ha minél többen látják, mert a cél a segítség.

      Törlés